Om de processen binnen FTI zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen, hebben wij voor jou op een rij gezet waar je alle informatie kunt verkrijgen.
Heb jij een vraag over een gemaakte boeking? Vóór vertrek neem je contact op met het Service Center (binnen 2 weken telefonisch, buiten 2 weken per mail). Tijdens het verblijf neemt de klant contact op met het agentschap ter plaatse. Na terugkomst kun je bij klachten het klachtenformulier invullen via de Service Site.
Doet zich er een probleem voor op de dag van vertrek of is ons Service Center gesloten? In dat geval neemt de klant contact op met het noodnummer vermeld op de papieren bij de reisbescheiden.
Wil jij een reis omboeken of annuleren? Neem dan contact op met ons Service Center voor de mogelijkheden (binnen 2 weken telefonisch, buiten 2 weken per mail). In het geval van een omboeking vragen wij je vriendelijk van tevoren uit te zoeken waar de klant naartoe wil omboeken (hotel, vlucht, diverse opties). Dit scheelt veel tijd voor ons beiden.
Let op: wij willen je vragen enkel contact op te nemen met ons Service Center. Mochten er issues ontstaan of naar aanleiding van een gesprek meer vragen zijn, zullen onze collega’s van het Service Center dit doorzetten naar de juiste afdeling.
Bovenstaande processen dienen altijd gevolgd te worden. Het is niet gewenst rechtstreeks contact op te nemen met een van onze collega's of een bericht te plaatsen op bijvoorbeeld onze Facebookgroep FTI Benelux Inside.
5vorFlug
Heb jij vragen over 5vorFlug? Klik dan hier voor alle contactgegevens.